Назва Програмного продукту |
Лінія консультацій |
Умови надання консультацій |
|
e-mail: hotline@bas-soft.eu тел.: +380 (44) 222-72-10 (45) з 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств) |
Підтримка здійснюється при оформленні договору ІТС рівня ПРОФ або пакета онлайн-сервісів «Тех.підтримка».
Після покупки програмного продукту користувачам надається пільговий період супроводу. У період пільгового супроводу сервіс за договором ІТС надається без додаткової оплати. |
|
e-mail: hotline@bas-soft.eu тел.: +380 (44) 222-72-10 (45) з 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств) |
Для зареєстрованих користувачів базових версій забезпечується базова підтримка, яка не потребує додаткової оплати.
Для отримання комплексної підтримки, рекомендується користувачам базових версій укласти з обслуговуючою компанією договір ІТС рівня ПРОФ. |
|
e-mail: hline@conto.com.ua тел.: +380 (44) 490-94-64 з 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств) |
Підтримка здійснюється за договором ІТС.
Після покупки програмного продукту користувачам надається пільговий період супроводу. У період пільгового супроводу сервіс за договором ІТС надається без додаткової оплати. |
|
e-mail: med-hotline@cbt.ua тел.: +380 (44) 500-15-15 з 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств) |
Підтримка здійснюється при оформленні договору ІТС рівня ПРОФ або пакета онлайн-сервісів «Тех.підтримка».
Після покупки програмного продукту користувачам надається пільговий період супроводу. У період пільгового супроводу сервіс за договором ІТС надається без додаткової оплати. |
|
e-mail: hline@impuls-ivc.ua тел.: +380 (44) 383-03-73 з 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств) |
Підтримка здійснюється при оформленні договору ІТС рівня ПРОФ або пакета онлайн-сервісів «Тех.підтримка».
Після покупки програмного продукту користувачам надається пільговий період супроводу. У період пільгового супроводу сервіс за договором ІТС надається без додаткової оплати. |
|
e-mail: hotline@1c.ua тел.: +380 (44) 222-72-10 (45) з 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств) |
Підтримка здійснюється при оформленні договору ІТС рівня ПРОФ або пакета онлайн-сервісів «Тех.підтримка».
Після покупки програмного продукту користувачам надається пільговий період супроводу.. У період пільгового супроводу сервіс за договором ІТС надається без додаткової оплати. |
|
e-mail: hotline@1c.ua тел.: +380 (44) 222-72-10 (45) з 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств) |
Для зареєстрованих користувачів базових версій забезпечується базова підтримка, яка не потребує додаткової оплати.
Для отримання комплексної підтримки, рекомендується користувачам базових версій укласти з обслуговуючою компанією договір ІТС рівня ПРОФ. |
|
e-mail: hotline@1c.ua
з 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств) |
Для зареєстрованих користувачів базових версій забезпечується базова підтримка, яка не потребує додаткової оплати |
|
e-mail: hotline@1c.ua тел.: +380 (44) 222-72-10 (45) Служба розсилки релізів конфігурацій і програм - release@1c.ua з 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств) |
Підтримка здійснюється при оформленні договору ІТС рівня ПРОФ або пакета онлайн-сервісів «Тех.підтримка». |
|
e-mail: gkh@hvoya.com.ua тел.: +380 (48) 706-00-27 з 9:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за розпорядком київських підприємств) |
Підтримка здійснюється при оформленні договору ІТС рівня ПРОФ або пакета онлайн-сервісів «Тех.підтримка». |
|
e-mail: hline@impuls-ivc.ua тел.: +380 (44) 383-0-373 |
Підтримка здійснюється при оформленні договору ІТС рівня ПРОФ або пакета онлайн-сервісів «Тех.підтримка». |
|
e-mail: hline@conto.com.ua тел.: +380 (44) 490-94-64 з 10:00 до 17:00 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств) |
Підтримка здійснюється при оформленні договору ІТС рівня ПРОФ або пакета онлайн-сервісів «Тех.підтримка». |
|
e-mail: 911@sitis.com.ua тел.: +380 (44) 303-92-50 з 09:00 до 18:00 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств) |
Підтримка здійснюється при оформленні договору ІТС рівня ПРОФ або пакета онлайн-сервісів «Тех.підтримка». |
|
e-mail: crmukr@rarus.com.ua тел.: +380 (44) 581-42-84< Skype: rarus_ukr з 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств) |
Підтримка здійснюється при оформленні договору ІТС рівня ПРОФ або пакета онлайн-сервісів «Тех.підтримка». |
|
e-mail: info@matrix24.ru
з 09:00 до 17:00 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи київських підприємств) |
Підтримка здійснюється за договором ІТС. |
|
e-mail: shopukr@rarus.com.ua тел.: +380 (44) 581-42-84, +380 (66) 118-21-91 Skype: rarus_ukr з 09:00 до 18:00 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств) |
Підтримка здійснюється при оформленні договору ІТС рівня ПРОФ або пакета онлайн-сервісів «Тех.підтримка». |
|
e-mail: support@helix-group.ru
з 09:00 до 17:00 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств) |
Підтримка здійснюється за договором ІТС. |
|
e-mail: hline@impuls-ivc.ua тел.: +380 (44) 383-03-73 з 10:00 до 18:00 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за графіком роботи українських підприємств) |
Підтримка здійснюється при оформленні договору ІТС рівня ПРОФ або пакета онлайн-сервісів «Тех.підтримка».
Після покупки програмного продукту користувачам надається пільговий період супроводу. У період пільгового супроводу сервіс за договором ІТС надається без додаткової оплати. |
Умови отримання |
||
Для отримання доступу до сервісу Лінія консультацій необхідно бути зареєстрованим користувачем і мати діючий договір ІТС рівня ПРОФ з обслуговуючою компанією (ця вимога не є обов'язковою щодо користувачів базових версій програм) або пакет онлайн-сервісів «Тех.підтримка». | ||
Інструкції |
||
При зверненні до Служби технічної підтримки необхідно повідомити наступну інформацію:
Намагайтесь правильно і заздалегідь сформулювати своє питання, це допоможе отримати на нього найбільш точну і швидку відповідь. |