Ремонти

Розглянемо ремонти.

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\Screenshot_13.jpg

Ремонти в ERP виділені ніби в такий окремий блок, який тісно взаємодіє с підсистемою виробництво, він також взаємодіє, що стосується бухгалтерського обліку з основними засобами, в ERP вони виступають, як об’єкти експлуатації і, відповідно, вони дають дані для бухгалтерського обліку в витратному плані. Можемо відносити як на поточні витрати, які будуть на собівартість продукції одразу йти, або можемо відображати ремонт, як модернізацію. Тобто, ми будемо покращувати якісь наші основні засоби, відображати збільшення їх вартості і так дальше. Функціонування блоку ремонти в великі й мірі залежить від наповнення нормативно-довідникової інформації по ремонтам. Ми розглянемо такі довідники, як об’єкти експлуатації, класи об’єктів експлуатації і види ремонтів. Будемо встановлювати періодичність проведення цих ремонтів і власне, відображати факт.

Ремонти: Документообіг

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\Screenshot_14.jpg

Далі в системі також присутній робочий стіл, який допомагає планувати ремонту діяльність на основні розрахунку середньо - добового значення напрацювань якогось обладнання або машини якоїсь. Автоматично розраховує планові дати проведення ремонтів а також в цьому робочому столі ми можемо показувати планове використання якихось запасних частин, якихось матеріалів, можемо вказувати, скільки часу у бригади або співробітника піде на проведення цього ремонту. Знову ж таки, планово. Надалі формується саме замовлення на ремонт, нам потрібно буде відобразити фактичний час і фактичну кількість використаних матеріалів. Що стосується документообігу –я уже коротко розказав, але знову ж таки: при реєстрації напрацювань основних засобів – система автоматично розраховує середньо - добове значення напрацювання, на основі циклів проведення ремонтів, які ми встановимо і середньо - добового значення – робочий стіл по плануванню ремонтів автоматично розрахує планові дати ремонтів і сформує замовлення на ремонти. Відкриваємо ERP.

Що стосується основних довідників, які у нас є по ремонтах: всі ремонти відбуваються в розрізі об’єктів експлуатації, можна сказати, що об’єкт експлуатації і є наш основний засіб – це є наше обладнання, є наша машина, наша виробнича лінія і так далі. Є об’єкти експлуатації та, наприклад.

Ось станок шліфувальний, якщо відкрити саму картку об’єкту експлуатації – ми можемо бачити, що у нього також є статус – наприклад, в експлуатації, може бути – редагується, на момент створення самого об’єкту експлуатації цей статус буде діяти і статус ліквідовано, якщо він у нас вийшов уже з експлуатації. Основним реквізитом є клас, в залежності від значення класу – буде залежати подальша доля нашого об’єкта експлуатації.

В класові у нас зберігається інформація про те, які реквізити будуть обов’язкові до заповнення при створенні нашого об’єкта експлуатації. Та, наприклад, ми можемо сказати, що виробник ми будемо обов’язково заповнювати і інші та додаткові реквізити.

Далі ми тут встановлюємо показник напрацювань. Що це означає: наприклад, виробничої лінії номер 1та показник напрацювань буде в годинах. Якщо це, наприклад, автомобіль вантажний, то показником напрацювань будуть кілометри. І, відповідно, напрацювання ми будемо реєструвати по цим показниках. Також ми тут можемо сказати, чи використовувати залишковий ресурс, якщо у нашого об’єкта експлуатації буде якийсь або термін або кількість напрацювання після якого нам потрібно буде списати цей об’єкт експлуатації – він уже не буде придатний і для подальшого аналізу ми можемо одразу тут встановлювати якісь залишкові ресурси. Далі можемо встановити, з якою періодичністю потрібно буде вносити напрацювання, для того, щоб система автоматично розрахували середньо - добове значення напрацювання. А також для того, щоб якось збалансувати це значення середньо - добового – ми можемо встановити якийсь мінімум і максимум, тобто, якщо за якісь дні буде понад переробка нашого об’єкта експлуатації – система зможе побачити. Що це значення не є адекватне. Якщо в один із днів року цілодобово робили якийсь станок чи ще щось і просто напросто за цей день середньо – добове значення ми візьмемо до уваги.

Далі ми встановлюємо ремонти циклів. Що стосується того, як вони встановлюються взагалі: в розрізі видів ремонту і наших показників напрацювань, які ми створили на попередній вкладці – ми можемо встановити міжремонтний інтервал. Види ремонтів зараз розглянемо. Я можу сказати, що ТО 1 я буду проводити через кожні 150 годин напрацювань, а ТО 2 через кожні 500 годин напрацювань. Ми можемо встановлювати, як в залежності від ось цього напрацювання в годинах або в кілометрах, чи, можливо, в тонах/кілометрах – це може вимірюватися, абсолютно різні показники можуть бути. Або можу встановити просто по часу.

В якому випадку, наприклад, можуть використовуватись планування ремонтів за часом: якщо, наприклад, є якийсь автомобільний автопарк і у технічного персоналу є завдання щотижня перевіряти стан основних вузлів всіх транспортних засобів – значить, що в цьому випадку ми можемо встановити по часу і вказати, що через кожних 6 днів потрібно буде проводити якийсь вид ремонту, або планово-попереджувального ремонту. Це, що стосується вкладки – ремонті цикли. Власне, інші ремонти: ось ці таки планово-попереджувальні роботи, які ми можемо проводити – можемо віднести до інших ремонтів – так, як у мене тут сказано і вказати вид ремонту – щотижневий огляд, інтервал по часу і через кожних 6 діб проводити цей огляд. Тепер: види ремонтів, власне. Ви тут бачили, у мене був тут ТО 1, ТО 2, щотижневий ремонт. Для того, щоб їх подивитися – вгорі нашого об’єкта експлуатації є гіпер спилка – види ремонтів, тут ми можемо їх створювати в необмеженій кількості та видів ремонтів а потім просто встановлювати по них міжремонтні інтервали.

  • Экспертное сопровождение бухгалтеров

Що у нас, власне, зазначається в картці види ремонту. В картці види ремонту: найменування, вказуємо планову тривалість цього ремонту в днях, вказуємо, як ми будемо формувати плани, тобто з сьогоднішнього дня – у моєму випадку вказано, що на кожні 30 днів вперед я буду формувати плани. Далі – є 2 табличні частини, це: матеріали роботи – тут ми вказуємо, які планові матеріали ми плануємо використати при проведенні цього виду ремонту, а також їх кількість. В моєму випадку – це літол і 2 рем. комплекти. Також наступна вкладка – це трудовитрати, тут ми вказуємо планово, скільки нашим співробітникам або рем. бригаді співробітників треба буде часу для того, щоб провести цей ремонт і скільки планово вони витратять часу і, відповідно, потрібно буде нарахувати зарплату. Після цього – записати, закрити.

Наші класи об’єктів експлуатації можуть розділятись на підкласи, наприклад: клас буде називатись вантажні автомобілі,а підклас – вантажний автомобіль від одного до 5 тон, наступний клас – від 5 до 10, і третій буде – від 10 і вище, наприклад. Також є можливість назначати в розрізі підкласів цикли інтервали проведення цих ремонтів та міжремонтні інтервали по видам ремонтів для кожного підкласу. В моєму випадку – я, в загальному, для всього класу встановлюю ціни, міжремонтні інтервали. На основі ведення інформації про види ремонтів і про міжремонтні інтервали – ми уже можемо пробувати запланувати ремонти, сформувати замовлення на ремонти але нам ще не вистачає документу, який називається – реєстрація напрацювань. Що це за документ. Знову ж таки, підсистема виробництво, в блоці Ремонти – є документ Реєстрація напрацювань, ось у мене вже є один створений, я його розгляну.

Тут ми, в цьому документі нам потрібно просто вказати, по якому об’єкту експлуатації. Забув сказати: наші об’єкти експлуатації можуть розділятися на вузли. Наприклад, якщо у нас якась здорова виробнича лінія і там є ділянка упаковки, ділянка вакуумної якоїсь обробки, ділянка термообробки – ці вузли у нас можуть окремо ламатися, можуть впливати взагалі на всю роботу виробничої лінії і ми можемо їх окремо ремонтувати і в системі є можливість, в самому об’єкті експлуатації розділяти його по вузлам.

Якщо відкрити сам об’єкт експлуатації – ви можете побачити вгорі ссилку – вузли об’єкта і тут є можливість створювати.

Наприклад, станок шліфувальний – ми можемо створити.

І також потрібно окремо створювати класи вузлів об’єктів експлуатації. Клас вузла об’єкту експлуатації нічим не відрізняється від класу об’єкта, ми також можемо окремо планувати об’єкти вузлів і якісь окремі ТО для них створювати.

І, відповідно, у нас тут може бути декілька вузлів, вузли можуть розділятися на вузли більші/менші – все це ми тут можемо вибудувати дерево такої ієрархії, ніби і наш об’єкт експлуатації буде розділятися на вузли і ми його зможемо ремонтувати і взагалі, реєструвати напрацювання в розрізі вузлів і так далі.

Повернемося до документу реєстрація напрацювань. В цьому документі ми вказуємо сам об’єкт експлуатації, вказуємо показник – години роботи і вказуємо значення. Після цього нам просто залишається провести документ. Система в цей момент автоматично розраховує середньо – добове значення, не буду вдаватися в регістри довго, багато часу займе. Після того, як ми зареєстрували наш документ реєстрація напрацювань – можемо пробувати відкрити обробку, яка називається планування ремонтних робіт, робочий стіл.

На першому кроці ми можемо вказувати фільтри для планування. Я зараз фільтрів ніяких вказувати не буду, просто для наочності я натисну кнопку далі і система нам дає можливість скорегувати, по яких ремонтах ми будемо формувати наші плани.

Наприклад, планування ремонтних робіт, натискаю кнопку далі і ось можемо бачити: мій станок шліфувальний і в мене є 2 планові дати по двох видам ремонтів. Перший – це щотижневий огляд – на сьогодні запланований і ТО 1, також запланований на сьогодні. Чому на сьогодні – тому що ми зареєстрували уже 150 годин напрацювань і міжремонтний інтервал там також був 150 годин для ТО 1 і система нам автоматично сьогодні пропонує провести ці види ТО. Також нижче ви можете побачити, що для інших об’єктів експлуатації також у мене відобразилися якісь заплановані ремонти. Якщо я по ним не хочу створювати замовлення – я їх просто видаляю, тільки видаляю не з першої частини, а з другої. Справа нам система відображає, скільки замовлень на ремонт буде сформовано, якщо ми натиснемо на кнопку далі. Мене цікавить зараз лише номер 1, всі інші не цікавлять. Я видаляю їх, бачите, що автоматично зліва у нас викреслюються види ремонтів – це значить, що у нас не будуть сформовані замовлення. Формуємо тільки на 2 перші.

Після цього – натискаємо далі, потрібно вказати підрозділ, який буде виконувати ремонтну діяльність. У мене буде, наприклад, випічка нехай буде. Натискаю. Тут ми ще можемо одразу побачити по видах ремонтів, які планово, будуть використані матеріали, наприклад: літол, рем. комплект, трудовитрати, можемо скорегувати, змінити. Після цього натискаємо кнопку далі, система нам сказала, що було сформоване замовлення на ремонт – нам потрібно відкрити його і внести реквізити, яких не вистачає.

Що собою представляє замовлення на ремонт: на першій вкладці ми вказуємо, що ми будемо ремонтувати. Можемо ремонтувати, як об’єкт, так і вузол об’єкта експлуатації, вказуємо, який вид ремонту будемо проводити і які статті витрат, по яким статтям витрат буде проходити цей ремонт. У мене є витрати на поточний ремонт. Серед основних реквізитів – замовлення на ремонт також має статуси: до виконання виконується, закритий. Операція – це те, про що я говорив, на цьому етапі нам потрібно виділити, чи ми робимо поточні ремонти і витрати відносимо одразу на виробництво, або ми робимо модернізацію і це буде дооцінка наших основних засобів. У мене буде ремонт.

Після цього на вкладці матеріали і роботи ми вказуємо, які матеріали будемо планово використовувати, в якій кількості є. Колонка, яка називається дії – тут може бути декілька варіантів: до забезпечення, від грузити зі складу, може бути – зареєструвати на складі. Зараз у мене стоїть до забезпечення – це значить, що мені потрібно цей матеріал закупити. Якщо відхилитися і можна сказати, що закупівельними – люди, які займаються закупками, при формуванні замовлення постачальнику – можуть побачити це замовлення на ремонт, як розпорядження, для формування замовлення постачальнику та, відповідно, закупки матеріалу. Також тут вказується склад, з якого ми будемо списувати матеріал, в моєму випадку – це склад, на який спочатку потрібно буде закупити матеріал, а потім списати. Кількість, одиниці виміру і на яку стрічку з першої вкладки ми будемо списувати цей матеріал, на який ТО і на який об’єкт експлуатації.

Далі – вкладка трудозатрати. Тут у мене знову ж таки, планові дані. Відобразилось, що на щотижневий огляд 2 години потрібно буде списати, на ТО 1 – 4 години. Зупинка робочих центрів – це те, про що я говорив. Блок ремонти може впливати на виробництво. Що це значить: якщо ми ремонтуємо якийсь вузол нашої виробничої лінії або ж власне, саму виробничу лінію – ми можемо блокувати доступність цієї лінії при створенні замовлення на ремонт. Тобто, якщо мій об’єкт експлуатації був закріплений за якимось із робочих центрів – я міг би автоматично добавити сюди стрічку і при встановленні статусу цього замовлення на ремонт виконується – система автоматично на проміжок часу, який в мене вказаний на вкладці – додатково виконати з по, автоматично б заблокувала доступність цього робочого центру і потрібно було б трішки переплановувати виробництво або ж на якісь допоміжні робочі центри перекидати об’єми або зміщувати графіки виробництва.

На вкладці «додатково» вказуються інші облікові дані, такі як організація, по яким ремонт буде відображатись, хто відповідальний, напрям діяльності і так далі. Далі можемо побачити такі поля, як виконати з – це плановий час виконання і фактично виконано з..по – це фактичний час нашого виконаного ремонту. Заповнюється автоматично при встановленні статусу. Наприклад – виконується, момент часу заповнюється з, і після того, як ми закрили – встановлюється автоматично по. На вкладці трудозатрати потрібно вказати бригаду, яка буде виконувати цю роботу, її потрібно ще створити. Власне, по замовленню на виробництво уже ніби все основне розказав. На основі цього документу, для того, щоб фактично списати матеріали – формується документ внутрішнє споживання товарів, для того, щоб відобразити виробітку співробітників – документ виробіток співробітників, власне, автоматично формується.

Після цього документ зберігаємо. Що ще по ремонтах хотілося би відмітити: є документ, який називається реєстрація дефекту.

Наприклад, якщо це не плановий ремонт – це якась відбулась аварія, або ще якась поломка, ми можемо зареєструвати цю поломку, і, відповідно, на основі цього документу – можемо уже створити саме замовлення на виробництво. Є 2 варіанта: або ми створюємо замовлення на виробництво і списуємо матеріал, нараховуємо зарплату бригаді, яка буде робити ремонт, другий варіант – це коли несправність усувається на місці, в цьому випадку ми не формуємо замовлення на виробництво, а просто вказуємо тут спосіб усунення – усувається на місці і одразу на основі реєстрації дефекту можемо списати потрібний нам матеріал і все. Тут також ми можемо вказати якісь конкретні вузли, якийсь зробити опис дефекту – що сталося, в текстовому форматі, для того, щоб зберігати якусь історію і так далі. Тут, напевно, все, давайте до запитань перейдемо.

Есть ли возможность планировать производство исходя из остатков нас кладе сырья? Що стосується планування виробництва із залишків на складі – планувати поки що не вийде, але виходячи із фактичних залишків на складі, вільних залишків – ми можемо спланувати якісь плани продажів, або ці фактичні вільні залишки можуть вплинути на формування плану закупівель.

Можете объяснить – на закладке Материалы, в спецификации Заказы – колонку обеспечение?

Давайте, у мене була…Тут виробляється, дії. Я так розумію, у вас обеспечение – російський варіант є. Дії – це те, де ми будемо брати цей матеріал. Знову ж таки: обеспечение може бути – від грузити зі складу, якщо воно є на складі або може бути к обеспечению, якщо у вас російська мова інтерфейсу – це значить, що нам потрібно або закупити цей матеріал у постачальника, або, можливо, він десь є на іншому складі і за допомогою налаштувань схем забезпечення номенклатури – ми можемо автоматично сформувати переміщення матеріалів між складами або, наприклад, можемо поставити в резерв на якомусь складі, а потім змінити статус – від грузити зі складу.

Чи можлива паралельна загрузка робочих центрів? В картці кожного робочого центру, якщо відкрити – ось виробництво, робочі центри, тут у мене їх багато. На прикладі хлібобулочного цеху – замішувач тіста.

В налаштуваннях самого виду робочого центру, ми можемо вказувати, як ми будемо планувати по ньому роботу. Або це буде графік виробництва або буде планування роботи робочих центрів на рівні локального диспетчера. І по кнопці змінити – ми можемо вказати, чим доступне у нас паралельне завантаження нашого робочого центру.

Та, відповідно вказати, чи це буде асинхронне завантаження чи синхронне завантаження, у якій кількості синхронне завантаження і так далі. Така можливість є.

Чи можливо в планах виробництва здійснювати автоматичний розподіл по підрозділах? Автоматичний розподіл – зараз ні, але, думаю, можна якось допрацювати, але вручну, та диспетчер, який буде формувати ці плани на виробництво – може налаштувати в виді плану деталізації по підрозділам і по кожному підрозділу сформувати окремий план на виробництво і, відповідно, далі формувати замовлення на виробництво.

Расскажите, пожалуйста, в каких случаях в документообороте производства используется документ передачи материалов в производство, перемещение материалов в производстве и перемещение товаров – в чем их отличие? Передача матеріалів виробництву. Самі замовлення на виробництво та маршрутні листи виступають, як для відображення факту виконання виробництва. А після того, як ми випустили нашу продукцію – в нас в підрозділі може бути мінусовий залишок матеріалів. Для того, щоб відкоригувати, від грузити зі складу ці матеріали – в системі є спеціальний робочий стіл, який так і називається – отримання та повернення матеріалів і за допомогою нього, ось можемо побачити, що по моєму підрозділу є мінусові залишки, по моєму підрозділу, виходить, мені потрібно від грузити зі складу невистачаючі матеріали.

Власне, тут ми можемо побачити, що залишок в підрозділі мінус, але на складі в мене є, ось на цьому складі – необхідна мені кількість. Для цього мені потрібно просто виділити потрібні мені стрічки, наприклад, 3. І автоматично, при натисканні на кнопку корегування надлишку та дефіциту – можу оформити накладну на від’ємний залишок у підрозділі.

Система мені автоматично сформує документ, після цього я його просто провожу, статус відвантажено – одразу ставлю прийнято і в мене пропадає мінусовий залишок.

Перемещение – це буде більш такий складський документ, де ми переміщаємо з одного складу на інший склад і відображає факт переміщення, ну, якщо, ордерні склади також формуються приходні/рас ходні ордер на товари на відповідних складах. А перемещение материалов в производстве – цей документ відображає переміщення матеріалів робіт та між виробничими підрозділами і сам документ передача материалов в производство – він реєструє факт видачі матеріалу в виробництво. Перемещение материалов производства між підрозділами а передача материалов в производство – це факт видачі матеріалу або сировини.